Stranica pomoći

EASY LINK

Trebate više informacija o vašem multimedijskom sistemu  EASY LINK ?

Bluetooth®, Android Auto ™ i Apple CarPlay ™, povezane usluge, EASY CONNECT Store, MOJA aplikacija Renault itd. Pogledajte naše odgovore na vaša često postavljana pitanja.
BLUETOOTH® , ANDROID AUTO™ & APPLE CARPLAY™
Koji su telefoni kompatibilni s EASY LINK za Bluetooth® vezu?
Svoj telefon putem Bluetooth®-a možete povezati putem EASY LINK na:

  • Telefonirajte bez ruku;
  • Slušati muziku.

Provjerite je li vaš pametni telefon ažuriran najnovijom verzijom softvera.


Kompatibilnost svog pametnog telefona s EASY LINK možete provjeriti na https://easyconnect.renault.fr/phone-pairing


Da biste pokrenuli test, morate znati:

  • Model telefona i verzija OS-a;
  • Vašu verzija sistema EASY LINK.

Napomena: Nekoliko puta godišnje, Renault testira širok raspon telefona kako bi osigurao kompatibilnost različitih značajki dostupnih na brodu. Naši timovi možda još nisu testirali vaš telefon, a neke značajke možda nisu uvijek dostupne na nekim modelima telefona.
How do I play music via Bluetooth®?
Korak 1: Provjerite je li vaš telefon pravilno uparen s vašom EASY LINK-om i je li omogućena funkcija medija (ikona medija istaknuta je bijelom bojom).

Napomena: Ako imate problema s uparivanjem telefona, pogledajte naša često postavljana pitanja "Ne mogu upariti svoj telefon s mojom EASY LINK" u istom odjeljku pomoći.

Korak 2: Nakon što se vaš telefon upari s vašim sustavom EASY LINK, idite na multimedijski izbornik i kliknite Mediji. Odaberite izvor zvuka "Bluetooth®" i odaberite glazbu na telefonu.

Napomena: Neki telefoni ne aktiviraju funkciju medija ako ne sadrže barem jednu glazbenu datoteku. Provjerite imate li u memoriji telefona barem jednu pjesmu.
Kako mogu upariti telefon s mojom EASY LINK?
Vaš se telefon može upariti putem Bluetootha® pritiskom na widget "Phone" ili, ako je drugi telefon već povezan, pritisnite prečac "Phone" na vrhu zaslona.


Da biste uparili telefon sa sistemom EASY LINK, slijedite korake u nastavku:


S vašeg telefon:


    • Provjerite je li Bluetooth® na vašem telefonu aktiviran i postavite njegov status na "vidljiv";
    • Ovisno o modelu i ako sustav to zahtijeva, unesite Bluetooth® kôd na telefon da biste ga uparili s multimedijskim sustavom ili potvrdili zahtjev za uparivanje;
    • Vaš će vas telefon možda zatražiti dopuštenje za dijeljenje kontakata, zapisnika poziva, medija ... Prihvatite dijeljenje kako biste pronašli ove podatke u multimedijskom sustavu.


      Iz glavnog izbornika vašeg EASY LINK-a:


        • Pritisnite "Telefon". Na zaslonu se pojavljuje poruka koja predlaže uparivanje telefona;
        • Pritisnite "Da". Multimedijski sustav traži telefone s aktiviranim Bluetooth®-om i posjećuje u blizini;
        • Odaberite svoj telefon s ponuđenog popisa;
        • Odaberite funkcije telefona za uparivanje;
        • Funkcija "Telefon": pristup direktoriju, upućivanje i primanje poziva, pristup zapisniku poziva itd .;
        • Funkcija "Mediji": pristup glazbi;
        • Funkcija "Telefonska internetska veza": pristup Internetu;
        • Potvrdite na "OK". Ikona funkcije govori vam je li aktivirana;
        • Vaš je telefon sada uparen s multimedijskim sistemom.

          Napomena: Multimedijski sistem može spremiti do 6 telefona.


          Ako niste odobrili sinkronizaciju kontakata, to možete učiniti kasnije. U izborniku "Bluetooth®" na telefonu odaberite "RENAULT", a zatim "sinkroniziraj kontakte".

          Kako mogu telefonirati putem EASY LINK?
          Korak 1: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom EASY LINK.

          Napomena: Ako imate problema s uparivanjem telefona, pogledajte naša česta pitanja "Kako mogu povezati svoj telefon putem EASY LINK?" u istom odjeljku za pomoć.

          Korak 2: Da biste uputili poziv, idite na izbornik telefona i pritisnite "Kontakti". Vaši kontakti se automatski uvoze na vaš zaslon EASY LINK. Odaberite kontakt koji želite nazvati i pritisnite broj za upućivanje poziva.


          Možete uputiti poziv odabirom:

            • Broj u povijesti poziva s izbornika "Povijest";
            • Kontakt u direktoriju iz izbornika "Imenik";
            • Tipke na numeričkoj tipkovnici iz izbornika "Nova poruka".


              Da biste uputili poziv, možete se izravno javiti pritiskom na zeleni gumb koji se pojavljuje na vrhu zaslona.

              Na poziv također možete odgovoriti / prekinuti vezu pritiskom izravno na upravljač.
              Ne mogu povezati telefon s EASY LINK. Što da napravim ?
              Korak 1: Ako imate poteškoća s uparivanjem telefona s EASY LINK, pogledajte naš FAQ "Kako povezati svoj telefon s EASY LINK" u istom odjeljku pomoći.

              Korak 2: Ako postupak uparivanja i dalje ne uspije, testirajte kompatibilnost na mreži.

              Da biste izvršili test, morate znati:
                • Model telefona i verzija OS-a;
                • Vaša verzija sustava EASY LINK.


                  Određeni odjeljci na stranici Provjera kompatibilnosti objašnjavaju kako pronaći ove podatke.


                  Korak 3: Ako ne možete pronaći pozitivne rezultate na našem mrežnom testu kompatibilnosti ili ne možete pronaći svoje verzije na popisu:

                    • Pokušajte ažurirati verziju OS-a na telefonu ako je dostupno ažuriranje;
                    • Ako je rezultat našeg internetskog testa kompatibilnosti pozitivan, to znači da bi postupak uparivanja trebao funkcionirati i mogao bi postojati specifičniji problem. Nazovite naš odjel za odnose s kupcima i naznačite da ste već slijedili gornje korake kako bismo vam mogli najbolje pomoći.
                      Kako mogu povezati svoj pametni telefon s Android Auto ™?
                        • Prije prve upotrebe Android Auto ™, prvo morate preuzeti aplikaciju Android Auto ™ na svoj pametni telefon;
                        • Povežite kompatibilni telefon (najmanje Lollipop 5.0) certificiranim Samsung kabelom;
                        • Pokrenite aplikaciju Android Auto ™; Vratite se na Renaultovo sučelje klikom na vrh zaslona na "Renault";
                        • Vratite se na sučelje Android Auto ™, klikom na "Android Auto ™" na vrhu ekrana.
                          Kako mogu omogućiti Android Auto ™ prepoznavanje glasa?
                          Da biste aktivirali prepoznavanje glasa Android Auto ™: U redu, Google, imate nekoliko mogućnosti:


                          1. način: Dugo pritisnite gumb "Push To Talk" na upravljaču dok ne začujete zvučni signal.

                          2. način: Dodirnite ikonu "mikrofon" koja se nalazi u gornjem desnom dijelu zaslona kada koristite Android Auto ™. Tada ćete čuti zvučni signal.


                          3. način: Recite naglas „Ok Google“, Android Auto ™ će zapištati.


                          Glasovna naredba OK Google omogućuje vam glasovno upravljanje određenim aplikacijama, poput upućivanja poziva, slušanja glazbe, slanja i odgovaranja na tekstualne poruke, korištenja karata i dobivanja uputa, izrade podsjetnika itd.

                          Primjer: "Ime kontakta poziva", "Pošaljite poruku na" ime kontakta "", "Napravite rutu za" adresu "" ...
                          Kako mogu instalirati programe kompatibilne s Android Auto ™?
                          Android Auto ™ izvorno integrira 4 aplikacije:

                          • Google Maps;
                          • Telefon;
                          • SMS;
                          • Pusti muziku.
                          Kako mogu povezati svoj telefon s Apple CarPlay ™?
                          Prvo se pobrinite da se nalazite u području gdje je CarPlay dostupan.

                          Da biste svoj iPhone povezali s Apple CarPlay ™, slijedite korake u nastavku:


                            • Sjednite za volan svog vozila;
                            • Otključajte zaslon iPhonea;
                            • Povežite svoj pametni telefon s multimedijskim sustavom EASY LINK putem kompatibilnog USB kabela;


                              Napomena: Apple preporučuje upotrebu certificiranih kabela kako bi se izbjeglo odspajanje ili druge pogreške.


                                • Prihvatite autorizaciju CarPlay-a za EASY LINK ;
                                • Kliknite gumb "Apple CarPlay ™" koji se nalazi na vrhu sredine EASY LINK-a za pristup početnoj stranici Apple CarPlay ™;
                                • Sada možete koristiti svoj iPhone s vašeg EASY LINK-a.


                                  Napomena: Vaš iPhone možete koristiti čak i ako je povezan USB kabelom.


                                  Ako su i Wi-Fi i Bluetooth isključeni, iPhone nudi da ih uključite ili priključite USB kabel. Međutim, Apple CarPlay ™ može raditi samo s USB kabelom. Dakle, pritisnite "Samo USB" s vašeg iPhonea

                                  Je li moj pametni telefon kompatibilan s Apple CarPlay ™?
                                  Da biste koristili Apple CarPlay ™, potreban vam je iPhone 5 ili noviji i iOS 7.1 ili noviji.


                                  Napomena: Kako biste osigurali kompatibilnost svog pametnog telefona s Apple CarPlay ™ sustavom, preporučuje se izvršenje svih dostupnih ažuriranja softvera na njemu.

                                  POVEZANE USLUGE
                                  Synchronisation My Renault
                                  __________
                                  Sinkronizacija moje aplikacije MY Renault s mojim automobilom
                                  Recherche d'adresses Google
                                  __________
                                  Pretraživanje Google adrese

                                  EASY CONNECT TRGOVINA
                                  Kako mogu pristupiti trgovini EASY CONNECT?

                                  Da biste pristupili EASY CONNECT Store, prvo morate stvoriti svoj račun u MY Renaultu. Slijedite korake u nastavku:


                                    • Idite na stranicu MY Renault;
                                    • Kliknite " Register ". Ispunite obrazac svojim osobnim podacima i prihvatite uvjete.


                                    Napomena: Vaša lozinka štiti pristup vašem računu, čuvajte je pažljivo.


                                      • Kliknite "Create my account ";
                                      • E-mail se šalje na vašu pristiglu poštu;
                                      • Otvorite ga, a zatim kliknite vezu za aktivaciju.


                                      Napomena: Ako se u pristigloj pošti ne pojavi e-adresa za aktivaciju, ne zaboravite provjeriti mapu SPAM u svojoj e-pošti.


                                      • Sada EASY CONNECT Storeu možete pristupiti prijavom na MY Renault račun.
                                      Kako mogu dodati svoje vozilo na MY Renault račun?

                                      Da biste svoje vozilo dodali na svoj MOJ Renault račun, slijedite korake u nastavku:


                                      Idite na stranicu  https://www.renault.fr/connexion-inscription-my-renault.html


                                      •   Prijaviti se ;


                                      Napomena: Ako još nemate svoj račun, potražite naša FAQ "Kako pristupiti trgovini EASY CONNECT" u istom odjeljku pomoći.


                                        • Kliknite " Add a car ";
                                          • Unesite identifikacijski broj vozila (VIN);


                                            Napomena: Ako ne znate VIN, molimo pogledajte naš FAQ "Gdje mogu pronaći svoj VIN".


                                            • Kliknite " Add My Renault ".


                                            Vaše vozilo je sada uspješno dodano na vaš MY Renault račun.

                                            Ne mogu dodati svoje vozilo u MY Renault virtualnu garažu. Što da napravim ?

                                            Ako svoje vozilo ne možete dodati u virtualnu garažu MY Renault, slijedite korake u nastavku:


                                              • Odjavite se sa svog MOJEG Renault računa;
                                              • Izbrišite kolačiće iz svog preglednika;
                                              • Onemogućite Adblocker;
                                              • Ponovno se povežite sa svojim MY Renault računom;
                                              • Ponovo povežite svoje vozilo s MY Renault računom.
                                                Zašto bih trebao koristiti Renault EASY CONNECT Store?

                                                Renault EASY CONNECT trgovina omogućuje vam nekoliko radnji:


                                                  • Pogledajte katalog aplikacija i usluga dostupnih za vaše vozilo. Usluge možete kupiti ili obnoviti u odjeljku "Katalog";
                                                  • Provjerite trenutni status ugovora o uslugama da biste vidjeli koje su usluge aktivne u vašem vozilu iz odjeljka "Moje usluge";
                                                  • Ažurirajte svoje verzije sustava EASY LINK i sustava mapiranja kako biste uvijek vozili najnovijom dostupnom verzijom. To možete učiniti u odjeljku "Ažuriranja";
                                                  • Napokon, možete potražiti odjeljak pomoći u kojem ćete pronaći korisne odgovore na najčešće postavljana pitanja i pronaći objašnjenja postupaka.


                                                    Napomena: Da biste pristupili Renault EASY CONNECT Store, morate se prijaviti na MY Renault račun i otići na karticu "EASY CONNECT Store".

                                                    Kako mogu potražiti svoje usluge iz trgovine EASY CONNECT?
                                                      • Idite na svoj MOJ Renault račun; Odaberite svoje vozilo (unesite VIN);
                                                      • Kliknite EASY CONNECT Store;
                                                      • Idite na karticu "Katalog" ili "Moje usluge" za informacije o uslugama dostupnim na vašoj EASY LINK.
                                                        Što trebam učiniti ako jedna od mojih usluga ne radi?
                                                          • Provjerite jeste li na EASY LINK-u odobrili dijeljenje podataka i aktivirali vezu;
                                                          • Provjerite nalazi li se vaše vozilo u području pokrivenosti mrežom;
                                                          • Možete posjetiti trgovinu EASY CONNECT kako biste pregledali informacije o svojim uslugama.
                                                          Kako mogu znati je li usluga kompatibilna s mojim vozilom?
                                                          • Idite na svoj MOJ Renault račun;
                                                          • Odaberite svoje vozilo (unesite VIN);
                                                          • Kliknite EASY CONNECT Store;
                                                          • Sve usluge koje vam se nude ispunjavaju uvjete za vaše vozilo. Sve podatke o instalaciji i ažuriranju možete pronaći u listu proizvoda koji odgovara vašoj usluzi ili na web mjestu EASY CONNECT.
                                                            Kako mogu instalirati uslugu na svoje vozilo?
                                                            • Provjerite jeste li na EASY LINK-u odobrili dijeljenje podataka i aktivirali vezu;
                                                            • Provjerite nalazi li se vaše vozilo u području pokrivenosti mrežom;
                                                            • Standardne usluge u vašem vozilu automatski se instaliraju u vaše vozilo ako ste u natkrivenom prostoru;
                                                            • Možete posjetiti trgovinu EASY CONNECT kako biste pregledali informacije o svojim uslugama.
                                                              Kako mogu koristiti i obnoviti povezane usluge?

                                                              Da biste koristili moje povezane usluge:


                                                                • Način upotrebe usluga naznačen je na svakom listu proizvoda. Neke se usluge mogu koristiti izravno na vašem ugrađenom sustavu, dok druge zahtijevaju da preuzmete aplikaciju MOJ Renault;
                                                                • Provjerite nalazi li se vaše vozilo u području pokrivenosti mrežom;
                                                                • Informacije o svojim uslugama možete potražiti u trgovini EASY CONNECT ili na web mjestu Renault EASY CONNECT.


                                                                  Da biste obnovili povezane usluge:


                                                                    • Prijavite se na svoj MOJ Renault račun;
                                                                    • Idite na karticu EASY CONNECT Store;
                                                                    • Kako se bližite kraju ugovora, usluga će vam se ponovo nuditi u odjeljku "Katalog". Samo trebate odabrati ponudu na koju se želite pretplatiti, platiti kupnju, a zatim iskoristiti svoje produženje usluge!
                                                                      Razumijevanje statusa mojih povezanih usluga
                                                                        • Prijavite se na svoj MOJ Renault račun: Unesite identifikacijski broj vozila (VIN);
                                                                        • Idite na stranicu trgovine EASY CONNECT;
                                                                        • Status svake vaše usluge naznačen je na kartici "Moje usluge" na stranici EASY CONNECT Store;
                                                                        • Da biste započeli aktivaciju svojih usluga, provjerite jeste li odobrili dijeljenje podataka i aktivirali vezu na svom multimedijskom sustavu EASY LINK; Provjerite nalazi li se vaše vozilo u području pokrivenosti mrežom;
                                                                        • Vaša će se usluga aktivirati i prebacit će se u aktivni status u roku od 72 sata nakon operacije za aktiviranje povezivanja. U suprotnom kontaktirajte službu za korisnike.

                                                                          APLIKACIJA MY RENAULT
                                                                          Koji su pametni telefoni kompatibilni s aplikacijom MY Renault?

                                                                          Da biste imali koristi od povezanih usluga u aplikaciji MY Renault, morate imati pametni telefon s verzijom softvera jednakom ili većom od:



                                                                            • Verzija 6 za Android;
                                                                            • Verzija 11 za iOS (kompatibilno s iPhoneom).
                                                                              Kako mogu stvoriti račun u aplikaciji MY Renault?

                                                                              Da biste stvorili svoj račun u aplikaciji MY Renault i pristupili njegovom sadržaju, slijedite korake u nastavku:


                                                                                • Besplatno preuzmite aplikaciju MY Renault s App Storea ili Google Playa;
                                                                                • Pokrenite aplikaciju MY Renault;
                                                                                • Kliknite "Registriram se". Ispunite obrazac svojim osobnim podacima i prihvatite uvjete korištenja;


                                                                                  Napomena: Vaša lozinka štiti pristup vašem računu, čuvajte je pažljivo.


                                                                                    • Kliknite "Registriram se";
                                                                                    • E-pošta se šalje u vašu pristiglu poštu. Otvorite ga i kliknite vezu za aktivaciju;


                                                                                      Napomena: Ako se u pristigloj pošti ne pojavi e-adresa za aktivaciju, ne zaboravite provjeriti mapu SPAM u svojoj e-pošti.

                                                                                      • Vratite se na početni zaslon aplikacije. Kliknite "Povezujem se", a zatim unesite svoju adresu e-pošte i lozinku koju ste odabrali. Sad ste povezani.
                                                                                      Kako mogu dodati svoj automobil na MY Renault račun?

                                                                                      Da biste svoj automobil dodali na svoj MY Renault račun, slijedite korake u nastavku:


                                                                                        • Pokrenite aplikaciju MY Renault;
                                                                                        • Spojiti;


                                                                                        Napomena: Ako još nemate svoj račun, molimo pogledajte našu FAQ "Kako otvoriti svoj račun u aplikaciji MY Renault" u istoj odjeljci pomoći.


                                                                                          • Kliknite ikonu "Automobil" u donjem lijevom dijelu zaslona, ​​a zatim gumb "+" u gornjem lijevom dijelu zaslona;
                                                                                          • Unesite identifikacijski broj automobila (VIN);

                                                                                            Napomena: Ako ne znate VIN za svoj automobil, pogledajte naša česta pitanja "Gdje mogu pronaći VIN za svoj automobil" u istom odjeljku za pomoć.


                                                                                              Kliknite "Dodaj moje vozilo";
                                                                                              Vaš je automobil sada ispravno dodan na vaš MYRenault račun. Popis automobila možete pregledati u bilo kojem trenutku na svojem MYRenault računu i dodati druge pomoću gumba "automobil" u donjem lijevom kutu.
                                                                                                Je li moguće dodati nekoliko automobila na jedan MY Renault račun?

                                                                                                Da, možete dodati više automobila na jedan MYRenault račun.


                                                                                                Uraditi ovo :


                                                                                                  • Pokrenite aplikaciju MY Renault;
                                                                                                  • Kliknite ikonu "Automobil" u donjem lijevom dijelu zaslona;
                                                                                                  • Kliznite zaslon prema dolje;
                                                                                                  • Dodirnite "Dodaj vozilo" na dnu stranice.


                                                                                                    Napomena: Ako je potrebno, možete pogledati naša česta pitanja "Kako dodati automobil" na mom MOJEM Renault računu u istom odjeljku pomoći.

                                                                                                    Kako mogu sinkronizirati aplikaciju MY Renault s mojim automobilom?

                                                                                                    Sinkronizacija aplikacije MY Renault s automobilom neophodan je korak kako biste iskoristili povezane funkcije svoje aplikacije MY Renault.


                                                                                                    Da biste sinkronizirali svoj MY Renault program sa svojim automobilom, slijedite sljedeće korake:


                                                                                                      • Preuzmite aplikaciju MY Renault s App Storea ili Google Playa;
                                                                                                      • Prijavite se ili izradite svoj MY Renault račun;
                                                                                                      • Dodajte svoj automobil Renault na svoj MYRenault račun ako još nije prisutan: da biste to učinili, idite na izbornik "Automobil" u donjem lijevom dijelu zaslona ili kliknite gumb "+" u gornjem desnom kutu zaslon i slijedite predložene korake;


                                                                                                        Napomena: Za više detalja, molimo pogledajte naš FAQ (FAQ) "Kako stvoriti svoj račun u aplikaciji MY Renault" u istom odjeljku pomoći.


                                                                                                          • Nakon što je automobil dodan na vaš račun, kliknite gumb "Sinkronizacija", a zatim "SINKRONIZIRAJ MY RENAULT" i slijedite korake opisane u vašoj prijavi;
                                                                                                          • Na kraju putovanja unesite kod koji se pojavljuje na središnjem zaslonu vašeg automobila u aplikaciji MY Renault;


                                                                                                            Napomena: Ako obavijest nestane prije nego što unesete kôd, ovu ćete je obavijest pronaći klikom na malu ikonu "post-it" na vrhu zaslona.   

                                                                                                            Ako, međutim, ne primite obavijest koja sadrži kôd na središnjem zaslonu automobila, pričekajte 5 minuta, a zatim ponovo pokrenite sinkronizaciju iz aplikacije MY Renault.


                                                                                                              • Kliknite "Evo nas";
                                                                                                              • Čestitamo! Vaš je automobil sada povezan s vašom aplikacijom MOJ Renault. Uskoro ćete moći iskoristiti sve usluge koje se nude putem aplikacije MY Renault.

                                                                                                                Napomena: Ako, međutim, nisu bili ispunjeni uvjeti za uspješnu sinkronizaciju, slijedite korake koje će slijediti u aplikacija MY Renault. Pogotovo ako ste upravo aktivirali svoje usluge u automobilu, savjetuje se da pričekate nekoliko sati prije nego što sinkronizirate svoj MY Renault račun s automobilom.

                                                                                                                Je li moguće sinkronizirati automobil s nekoliko računa na MY Renault?

                                                                                                                Na svoj MY Renault račun možete dodati nekoliko automobila. S druge strane, nije moguće sinkronizirati isti automobil na nekoliko računa MY Renault.


                                                                                                                Napomena: Molimo pogledajte naša česta pitanja "Je li moguće dodati više automobila na jedan račun" u istom odjeljku pomoći.

                                                                                                                Zašto se moj automobil ne sinkronizira s aplikacijom MY Renault?

                                                                                                                Evo nekoliko mogućih razloga:


                                                                                                                  • Samo automobili s multimedijskim sustavom EASY LINK ispunjavaju uvjete za sinkronizaciju;
                                                                                                                  • Provjerite je li aktiviran vaš sustav EASY LINK. Da biste to učinili, provjerite prikazuje li se gumb CONNECT na vašem navigacijskom zaslonu. Ako se pojavi, vaše usluge nisu aktivirane. Tada ćete morati pritisnuti CONNECT;
                                                                                                                  • Provjerite jeste li odobrili prikupljanje podataka iz svog vozila. Poruka vam govori o vašem statusu svaki put kad se automobil pokrene;
                                                                                                                  • Provjerite nalaze li se vaš pametni telefon i vaš automobil unutar područja pokrivenosti mrežom;
                                                                                                                  • Provjerite jeste li unijeli ispravan kôd za sinkronizaciju.
                                                                                                                    Kako mogu aktivirati svoje usluge u svom automobilu za upotrebu aplikacije MY Renault?

                                                                                                                    Da biste iskoristili svoje usluge u aplikaciji MY Renault, te usluge prvo morate aktivirati u svom automobilu.


                                                                                                                    Da biste aktivirali usluge u svom automobilu, slijedite korake u nastavku:

                                                                                                                      • Sjednite za volan automobila, isključite motor i nađite u području pokrivenosti mrežom;
                                                                                                                      • Uključite središnji zaslon svog vozila i kliknite na "Veza";
                                                                                                                      • Ponovo kliknite "Aktiviraj", a zatim "Da" da biste prihvatili prikupljanje podataka iz vašeg automobila;
                                                                                                                      • Tada će se u vašem sustavu pojaviti zaslon za potvrdu koji će vas obavijestiti da ćete za nekoliko sati moći u potpunosti uživati ​​u svojim uslugama u automobilu.


                                                                                                                      Da biste koristili svoje usluge iz aplikacije MY Renault, također morate sinkronizirati aplikaciju MY Renault sa svojim automobilom.


                                                                                                                      Da biste sinkronizirali svoj automobil s aplikacijom MY Renault:

                                                                                                                        • Prijavite se na aplikaciju MY Renault;
                                                                                                                        • Idite na stranicu "Automobil" u donjem lijevom dijelu zaslona; Kliknite "Sinkronizacija" i slijedite korake opisane u aplikaciji MY Renault;
                                                                                                                        • Za više detalja o sinkronizaciji možete pogledati FAQ (FAQ) „Kako sinkronizirati moju aplikaciju Renault s mojim automobilom“ u odjeljku pomoći.
                                                                                                                          Gdje mogu pronaći VIN broj svog automobila?
                                                                                                                          VIN je identifikacijski broj vašeg automobila. Sastoji se od 17 znakova.


                                                                                                                          Možete ga pronaći na dokumentu o registraciji vozila u polju E ili u donjem lijevom dijelu vjetrobranskog stakla.


                                                                                                                          Potrebno je dodati automobil na svoj MY Renault račun.
                                                                                                                          Kako mogu promijeniti svoju adresu e-pošte u aplikaciji MY Renault?

                                                                                                                          Svoju adresu e-pošte povezanu s MYRenault računom možete promijeniti slijedeći korake u nastavku:


                                                                                                                            • Pokrenite aplikaciju MYRenault;
                                                                                                                            • Na traci izbornika na dnu zaslona kliknite ikonu "Moj profil" krajnje desno;
                                                                                                                            • Na dnu stranice kliknite "Uredi moju e-poštu";
                                                                                                                            • Unesite svoju novu adresu e-pošte; Unesite svoju lozinku ;
                                                                                                                            • Potvrdite.
                                                                                                                              Kako mogu poslati svoje odredište u svoj automobil iz aplikacije MY Renault?

                                                                                                                              Da biste poslali svoje odredište u svoj automobil iz aplikacije MY Renault, slijedite korake u nastavku:


                                                                                                                                • Pokrenite aplikaciju MY Renault;
                                                                                                                                • Kliknite drugu ikonu 'Navigacija' na dnu zaslona;
                                                                                                                                • U traženje za pretraživanje unesite željeno odredište;
                                                                                                                                • Odaberite adresu;
                                                                                                                                • Kliknite gumb "Ruta";
                                                                                                                                • Kliknite "Otvori s";
                                                                                                                                • Odaberite ikonu svog vozila;
                                                                                                                                • Sjednite za volan svog Renaulta;
                                                                                                                                • Uključite svoj multimedijski sustav. Odabrano odredište automatski se pojavljuje na vašem ugrađenom zaslonu. Jednostavno to moraš prihvatiti.
                                                                                                                                  Kako mogu pronaći zastupstvo Renaulta u aplikaciji MY Renault?

                                                                                                                                   Prodajno servisni centar Renaulat možete pronaći u svojoj aplikaciji MY Renault:


                                                                                                                                    • Pokrenite aplikaciju;
                                                                                                                                    • Kliknite drugu ikonu "Navigacija" na dnu zaslona;
                                                                                                                                    • Pritisnite ‘+’ s desne strane karte;
                                                                                                                                    • Odaberite ikonu "Trgovci";
                                                                                                                                    • Prikazuju se najbliži trgovci;
                                                                                                                                    • Klikom na zastupništvo imat ćete pristup radnom vremenu i kontakt podacima tog zastupništva.
                                                                                                                                      Upravo sam kupio rabljeni Renault. Kako mogu dobiti povezane usluge?

                                                                                                                                      Prvo provjerite je li vaše vozilo povezano aktivnom razmjenom podataka.


                                                                                                                                        • Preuzmite aplikaciju MY Renault;
                                                                                                                                        • Sinkronizirajte svoj automobil s aplikacijom (pogledajte naš FAQ (FAQ) "Kako sinkronizirati moju aplikaciju Renault s mojim automobilom" u istom odjeljku pomoći);
                                                                                                                                        • Mogu se dogoditi 2 različita slučaja; Ako su usluge aktivne, možete ih koristiti besplatno do kraja ugovora;
                                                                                                                                        • Ako su usluge istekle, možete ih obnoviti iz trgovine EASY CONNECT.
                                                                                                                                          Prodajem svoj automobil, što trebam učiniti da izbrišem svoje podatke sa svoje EASY LINK i MY Renault?

                                                                                                                                          Da biste pripremili automobil za daljnju prodaju, slijedite ove korake:


                                                                                                                                          • Uklonite svoj automobil iz aplikacije MY Renault;


                                                                                                                                          Napomena: Molimo pogledajte naša česta pitanja "Kako ukloniti svoj automobil iz aplikacije MY  Renault" u istom odjeljku pomoći.


                                                                                                                                            • Izbrišite podatke iz svog multimedijskog sustava;
                                                                                                                                            • Sjednite za volan svog automobila;
                                                                                                                                            • Kliknite "Izbornik" u donjem lijevom dijelu stranice;
                                                                                                                                            • Pritisnite ikonu "INFO";
                                                                                                                                            • Kliknite "System" na dnu zaslona;
                                                                                                                                            • Dodirnite ikonu "Resetiraj";
                                                                                                                                            • Vaše vozilo je sada spremno za daljnju prodaju.
                                                                                                                                              How do I remove my car from the MY Renault application ?

                                                                                                                                              Da biste svoj automobil uklonili iz aplikacije MY Renault, slijedite korake u nastavku:


                                                                                                                                                • Pokrenite aplikaciju MY Renault;
                                                                                                                                                • Kliknite ikonu "Automobil" u donjem lijevom dijelu zaslona;


                                                                                                                                                  Napomena: Ako na svom MY Renault računu imate nekoliko vozila, odaberite ono koje želite izbrisati.


                                                                                                                                                    • Kliknite "Izbriši moj automobil" na dnu stranice;
                                                                                                                                                    • Odaberite razlog brisanja;
                                                                                                                                                    • Potvrdite uklanjanje vašeg automobila iz aplikacije MOJ Renault;
                                                                                                                                                    • Vaš je automobil sada izbrisan s vašeg računa.

                                                                                                                                                      Želite znati više?

                                                                                                                                                      Easy Link
                                                                                                                                                      Multimedijski sistem
                                                                                                                                                      EASY LINK
                                                                                                                                                      Compatibilité
                                                                                                                                                      Kompatibilnost
                                                                                                                                                      Provjerite kompatibilnost svog telefona