Ako vaš TomTom promet u stvarnom vremenu ne radi ispravno, to može značiti da je vaše 3-godišnje besplatno probno razdoblje završilo.
Možete provjeriti je li vaš ugovor još uvijek aktivan u R-LINK Store (ako želite pomoć, pogledajte naša FAQ "Kako pristupiti R-LINK Storeu"). U R-LINK Store idite na odjeljak "Moje aplikacije i usluge" da biste vidjeli status ugovora za vaše povezane usluge.
Ako je vaš ugovor o prometu u stvarnom vremenu TomTom istekao, možete ga produžiti kupnjom pune verzije dostupne u odjeljku "Katalog".
Ako imate aktivan ugovor, ali TomTom Traffic u stvarnom vremenu i dalje ne radi, provjerite u vozilu je li dijeljenje podataka i dalje aktivno na vašem sustavu R-LINK 2: Glavni izbornik / Aplikacije / Privatnost.
Dijeljenje podataka mora biti uključeno da bi TomTom Traffic u stvarnom vremenu radio.
Ako se problem nastavi, pokušajte ažurirati svoj softver i verzije karata u R-LINK Store u odjeljku “Ažuriranja”. (Molimo pogledajte naš FAQ "Kako ažurirati moje karte" ako trebate pomoć). Ako i dalje imate problema, nazovite našu službu za pomoć korisnicima i naznačite da ste već slijedili ovaj postupak.