Do 80% gradske vožnje na električni pogon, bez potrebe za priključivanjem, baterija se puni prilikom ubrzavanja i kočenja čime se ističe niskim emisijama CO₂.
¹temps de conduite, suivant état de charge de la batterie et style de conduite / source interne Renault / 2022
2pour une motorisation E-Tech full hybrid comparée à une motorisation thermique et suivant style de conduite, selon protocole WLTP urbain, mars 2023
BENZINSKI MOTORI
Renault Clio dostupan je u različitim varijantama benzinskih motora: pristupačan SCe65 i uravnotežen TCe 90.
DIZELSKI MOTOR
Renault Clio je dostupan i s dizelskim motorom Blue dCi 100 za još veću učinkovitost goriva. Izvedba ili svestranost, izbor je na vama.
LPG
Kombinacija benzinskog i LPG motora pruža vam mogućnosti snažnog motora s nižim emisijama CO₂.
*ovisno o napunjenosti baterije i načinu vožnje/Renault interni izvor/2022.
**ovisno o razini napunjenosti baterije i stilu vožnje (Izvor: WLTP, 3/2023.)
***do 900 km dometa (s punim spremnikom prema WLTP-u.)
Clio E-Tech full hybrid uključuje dva ugrađena elektromotora, tako da se motor s unutarnjim izgaranjem koristi rjeđe.
GLAVNE KARAKTERISTIKE
E-Tech full hybrid od 145 KS (105 kW) pruža dinamičan start u električnom načinu rada i naglo ubrzanje. Baterija se puni dok usporavate i kočite. Priključivanje putem utičnice nije potrebno.
NIŽA UPOTREBA GORIVA
Do 40% uštede goriva* u gradskoj vožnji u usporedbi s vozilom s motorom s unutarnjim izgaranjem.
* prema protokolu WLTC City (Izvor: UTAC i IDIADA, 9/2022.)
CO₂ emisije
Još učinkovitija i ekološki prihvatljivija tehnologija. Clio E-Tech full hybrid smanjuje emisiju CO₂ na 93 g/km (prema WLTP protokolu, 3/2023., ovisno o verzijama i opcijama).
Renault Clio ima široku paletu benzinskih motora koje možete odabrati na temelju svojih prioriteta: ušteda goriva, uzbudljivo iskustvo vožnje ili nešto u sredini.
TEHNOLOGIJA
Renault Clio dostupan je u raznim opcijama benzinskih motora: pristupačan SCe 65 i uravnotežen TCe 90. Izvedba ili svestranost, izbor je na vama.
GLAVNE KARAKTERISTIKE
Ovaj benzinski trocilindrični s turbopunjačem, maksimalne snage 67 kW (90 KS) i 160 Nm okretnog momenta sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem osigurava glatku vožnju, a njegova potrošnja je među najboljima u svojoj klasi.
Kao alternativa benzinskom motoru dostupan je najnoviji motor Blue dCi 100, kao kombinacija ekonomske uporabe goriva i užitka u vožnji.
TEHNOLOGIJA
Renault Clio dostupan je s dizelskim motorom Blue dCi 100 za još veću učinkovitost goriva. Izvedba ili svestranost, izbor je na vama.
GLAVNE KARAKTERISTIKE
Dizelski motor maksimalne snage 75 kW (100 KS) i 260 Nm okretnog momenta idealan je za intenzivnu uporabu i velike vozne parkove jer nudi ekonomičnu i učinkovitu vožnju. Nadopunjuje ga ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, koji smanjuje brzinu motora pri brzinama iznad 110 kilometara na sat. Novi Clio Blue dCi posebno je učinkovit na autocestama i brzim cestama.
Sve za vaš užitak u vožnji bez ikakvih kompromisa. Povećajte domet vožnje preko 1000 km koristeći oba spremnika*.
*(ovisno o stilu vožnje - izvor: WLTP kombinirano, 3/2023.).
TEHNOLOGIJA
TCe 100 LPG je trocilindrični motor s turbopunjačem koji je također dostupan u novom vozilu Renault Clio. Ovaj motor radi na dva goriva - benzin i autoplin - nudi bolje performanse uz smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 (8% manje CO2 od usporedivog konvencionalnog benzinskog motora). Maksimalni okretni moment od 170 Nm doseže već na 2.000 o / min, što omogućuje razne namjene, a istovremeno je optimalan u pogledu upotrebe plina ili benzina.
GLAVNE KARAKTERISTIKE
Novi Clio može prijeći preko 1000 kilometara s punim spremnicima goriva. Ovo rješenje je dokazano, jednostavno za upotrebu, pristupačno i ekonomično.